Weken voor de Roadtrip - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Daley Lobregt - WaarBenJij.nu Weken voor de Roadtrip - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Daley Lobregt - WaarBenJij.nu

Weken voor de Roadtrip

Blijf op de hoogte en volg Daley

16 Maart 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

In de afgelopen week zijn we wat meer bezig geweest met school en al de taken die er nog gedaan moeten worden. Interviews, verslagen, projecten etc. Met een oog naar de roadtrip hebben we besloten om wat meer thuis te blijven. We zijn nog wel naar Venice Beach en de boulevard geweest. Dit was een hele mooie plek. Veel activiteit en een hele relaxte sfeer. Skateparken, waar tientallen skateboarders laten zien wat ze in huis hebben. Dansende mensen op skeelers. Basketbal-, voetbal, en volleybalvelden en dat allemaal aan het strand. Er word muziek gespeeld en op de boulevard kan je veel dingen doen aan de kraampjes die er staan.

Ook stond ons bezoek aan de opnames van een aflevering van "Two and a half men" op de agenda. We hebben de sterren van de show gezien en hoe alles in werking gaat. We moesten ook erg overdreven lachen elke keer, omdat onze stemmen werden opgenomen voor in de uitzending. Zelfs als een stuk voor een tweede keer werd gespeeld, moest er opnieuw uitbundig gelachen worden. Bij scene wisselingen werd alles aan elkaar gepraat door een presentator. Hij maakte er een hele show van. Ze hadden van alles voorbereid om het publiek tijdens de wisselmomenten bezig te houden. Van optredens van het publiek zelf (zingen, buikdansen, gekke talenten) tot aan goocheltrucs en datingshows.

Ik ben ook nog voor de laatste keer naar een basketball wedstrijd geweest. Ik kon het niet laten om nog een laatste keer te kijken. Ruben had er helaas geen zin in en ik ben dus gegaan met de huismanager, die een groot basketbalfan is maar nog nooit naar een NBA wedstrijd was geweest. Hij was me dan ook heeeeel dankbaar voor de uitnodiging.

Om het nog gekker te maken, we zijn zelfs 2x het nachtleven in geweest! Zaterdagavond midden in Hollywood en woensdag naar een karaoke bar met 2 huisgenoten. De zaterdag was niet heel geslaagd. Het was een grote tent met RnB en Rap muziek. Wat mij normaal wel bevalt, maar het was een trekpleister voor gekke figuren. De woensdag daarentegen was heel leuk. Was een leuke karaoke/sport bar met een leuke sfeer.
Sinds het vertrek van onze lieve grote bodyguard, zijn we wat meer om gegaan met 2 andere huisgenoten. Scott, een oud Time Bandit lid van de serie Deadliest Catch en Mike een medium die geen blad voor de mond neemt en al deed die dat wel dan praatte hij alsnog door. Mike heeft al enkele keren echt Amerikaans voor ons gekookt en neemt ons mee naar allerlei plaatsen.

De laatste paar dagen zijn voor ons aangebroken in Los Angeles. We werken langzaam richting het begin van de roadtrip. We zijn al druk bezig geweest met het regelen van een auto voor de rit. Die staat nu vast. We hebben ook al gekeken naar de verblijfplaatsen in de verschillende steden waar we gaan verblijven. We hebben het programma lichtelijk aangepast, omdat we bij onze oude security vriend gaan verblijven in Sacramento voor een paar dagen.

We beginnen in Las Vegas dan naar Yellowstone, Sacramento, San Francisco en via de kust terug naar L.A. om daar de laatste dagen door te halen. Ik hoop genoeg plekken tegen te komen met wifi om mijn logboek bij te houden. Maar we zullen zien!

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Los Angeles